I WILL SINGLE FOREVER :)

#FiyOfficialWebsite
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251899355046271683\x26blogName\x3d.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fiy-punya-blog.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fiy-punya-blog.blogspot.com/\x26vt\x3d-1566997288600154557', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


i'm sadnes :'(
Friday 2 March 2012
hai readers. aku sedih nie. dah 5 helai towel aku kebas./kaytipujer\. seriously aku memang sedih. aku kecewa semua nyew adew.! shit ar! kenape aku yang harus dapat dugaan nie?! aku sayang die tapi die sedikit pun dok hargai sayang aku. sampai hati die. memang Allah takdir kan aku kene dipermainkan oleh sume orang.



dulu-dulu die ade janji die taknak tinggal aku. tapi sekarang, mane janji-janji tuw? maneeee? frust nyew aku. semalam aku cakap hubungan kite semakin jaoh and then die cakap aku yang sengaje jaoh kan diri aku dari die. soryy memang salah aku. sebab aku tak tunggu die mase balik. tapi kes kite putus sebab abang aku. kenape nak takot2x kan die. ahhhhhhh! aku tahu die sengaje buad alasan cm tuw sebab die dah bosan dengan aku. maybe dye tengok gf member-member die layan member dye dengan bek tapi aku dok layan dye. kay aku salah agy.



takpe lahh. mungkin bukan jodoh aku dengan alif. for alif : syer harap awak dapat pengganti yang lebih baik dari syer. syer tak perfect as you want. syer dah cube jdi terbaikk untuk awk but i can't. life must go on. you not need me in your life. alif blajar rajin-rajin tau. nanti besar bile dah berjayee jangan lupe fifi kay. kalau dah jumpe cari pengganti bagi tahu kay. nak tengok sikit sape sangat lah yang beruntung dapat awak. syer harap awak jadi budak bek kay. takmooo nakal-nakal. syer pun nak ucap terime kasih sebab sudi layan syer selamee 3 bulan dan 2 hari. mesty awak menyesal couple dengan syer op. takpeee syer paham. syer happy sangat couple dgn awk.



semalam mase awk ckp awk terpakse tinggalkan syer tuppppppp air mate titis. mase otwayy nak pegy umah sedare. sedih aku tak dapat nak tahan. btpeee sakit nyew hati aku mase tuw. sangat tahan sakit tuw. tapi aku tahan. dan terosss bertahan. kalau boleh dalam kereta situu lew nak tepikk tapii tahan. arap aboh jew ade. ingat hari nie nak lepas kan tension pegy karoke dengan sis aida tapi dok jadi ar sebab geng2x zaty ekpungg ramai g. jdi dok sedap join skly. lagy-lagy kalau musuh aku g gok lagy lah aku dok suke....


mase nak tidur teringat lop kenangan aku mase g library. si dye kejar aku dari library hingge ke bandar. oh sweet nyew time tuw. actually mse tuw aku dok maroh pun kat dye. aky nangis sebab tetttttttttttttttt. kite owg pakai baju sameee agy. wink-wink. sweet kan. men kejar-kejar agy kat padang. hahahahahaha. but now tinggal kenangan. semalam mimpi, alif datang blek kat aku. dye men intai-intai kat kelas. kebetulan mase tuw cgu sharifah naimah pulak tengah mengajar dye cbuk men duk ngintai, langsung kne mroh. tapi tuw sume mimpi. ia takkan jadi kenyataan. TAKKAN FIFI! TAKKAN.. kalau dulu ble aku bangun dari tidor aku cpai handphone mesty ade mesej, GUDMORNINGG BBY, GOD MORNINGG BUSUK. tapii sekarang handphone dah sunyi, krdit kurang bergerak. sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! :(


aku harap orang yang aku sayang takkan tinggal kan aku. kak eda, pijah, tyrah, zaty, ifa, ira, aten, uda, buya, put, meera, jannah. aku sayanggg dye owg sumee. dye owg bnyak bgy aku sokongan. hurmmm. biar laaa dye nak tinggal aku. dye bukan sayang aku agypun. dye pun dah  tak amik tahu sal aku skrg. dye dok sayang aku. senang ngt dye ley lupe aku, nampak sangat selamee nie dye dok syg aku.



                                                            kini tinggal kenangan :'(
                                                           our relalationship is over!
                                                     k la readers. bye