I WILL SINGLE FOREVER :)

#FiyOfficialWebsite
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251899355046271683\x26blogName\x3d.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fiy-punya-blog.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fiy-punya-blog.blogspot.com/\x26vt\x3d-1566997288600154557', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


new me =')
Saturday 4 August 2012
hai assalamualaikum, subahannallah, lame kebenorrr aku dok bukeee blogger nie. nauzubillah. siyes ar lameee gile-gile kot. yelaaaa kan maybe busy dgn pmr tahun nie kot. busy sgt kee? hahahahaha tkdee laaaa busy cume tidak berkesempatan nak post-pos mnde baruuu. se lagii takdee ideaaa. hihi. sepanjang dok buke blogger nie banyak sangat dugaan yang menimpaaa tapi alhamdulilah sbb perasaan tabah dan sabar nie masih kuat dalam diri nie. assabarull-minall-iman xd.. maybe aku dah mulee idop baru kot. nak tahu kenapee? sebab en en aku dah lupe alif. si penipu tegar tuw. maaf laa cik alif kalau andaa terbaceee. mmg sah andaa suke tipuu. hikhik.. sekarang dah 15 ramadhan. alhamdulilahh. tapi cepat nya masa berlaluw. siyes ar dok puas agy nak menikmati bulan ramdhan. bulan nie sangat mulia.:) tapi kan kan kan sejak due menjak nie kan aku, uda, ira, put and pijah teraseeee sgt dgn kwn baik aku tuw, hmm mane tak nye dye selalu jew sisihkan kite owg. hmmm tkpee laaaa. kalau awk bacee aku punye post renung-2 kan laaa yew apew yg awk dah buat kay. kte owg selalu maafkan keslhan awk kay. kte owg syg awk. kte owg dok berani nk ckp depan-2 nanti terasee pulakk. heee. mcm awk kate be maced.. and then aku dapat crush!!!!! heee. dia sanggop tunggu aku sampai lepas pmr. harap-2 dye lah yg terakhir dlm idop aku.. and aku arap dye dok musnah harapan akuu. aminnn. haaaaaa, lupe lak, TakKuSangkaTakKuDuga, ade orang bawa fitnah yang aku tetttttttttttttttttttttttttt *___________________* sungguh menyakitkan fitnah nyaaa.siyesss. rase nak jew undur tangan yg ade lime jari and then hayun ke pipi nyaaaa. maybe dye wat fitnah cm tuw sbb dok dpt apew yg aku dpt. tuw laaaa sape suh dok hargaiii dye dulu,. kan nasi dah jadi bubur. tak gune sesal lagiii. dah laaa. aku redho apew yg mu bawak fitnah tuw. aku mls nak gadoh.. aku bukan nye penakot nak gadoh. tapi bagi aku mcm dok matang gocoh-2 err. kite dah 15 tahun kay? dah laaaa terimee jelah kenyataan yg mu dok akan dapat dye balik. dye akan jadi milik aku selama-lama nyaaa. harap mu paham. agy pun mu kan dah ade yang len. jgn ar dye molek.. paham? :)
k bye readers. =D